Tuesday, May 26, 2009

Druk, druk, druk.......

Soms heb je van die dagen......Je wilt dit even afmaken, moet dat nog doen, notulen uitwerken en o ja, je wilt eigenlijk ook nog een posting voor het weblog schrijven. Vandaag is dus zo'n dag. Ik lijk alleen maar achter mezelf aan te rennen. En besluit maar aan de stress toe te geven. Blader snel even in mijn Netvibesaccount om te kijken of me nog iets opvalt. Bing de nieuwe rivaal van Google? De kop van het artikel van de DutchCowboys is pakkend genoeg, gelukkig staat er een vraagteken achter. Want, je moet natuurlijk wel van goede huize komen om echt een rivaal van Google te worden. Bing is de nieuwe zoeker van Microsoft, of dat de naam ook wordt is zelfs nog niet zeker. Nog iets heel belangrijks: Wat kun je allemaal met aardappels doen (behalve eten)? Dat laat de Libanese kunstenares Ginou Choueiri zien. Iets anders is hacken. We worden hier meer en meer mee geconfronteerd. Bestanden en databases worden gehackt, creditcardgegevens worden gehackt, deze keer zijn het de wachtwoorden van Orange gebruikers in Frankrijk. Daar zal men niet blij mee zijn. Als laatste, iets ouder, maar wel interessant voor stripliefhebbers, is dit artikeltje op BoekenDingen: Pers boos bij presentatie Hergé Museum. Het betreft hier een nieuw museum, en wat is er mooier bij zo'n opening om dan meteen al commotie te hebben? U mag het zeggen. OK, ik hou me aan de belofte eerder in deze posting gedaan van snel, snel, snel..... en stop. Verder met de notulen.

No comments: