Tuesday, December 13, 2011

Terugblik 2011

Dit jaar is nog niet voorbij maar ik wil de jaaroverzichten voor zijn. Januari 2011 plaatste ik een bijdrage onder de titel 'voorspelling 2011'

Laten we eens kijken hoe ik het er van af bracht.

In 2011 zal een aantal bekende Nederlanders ons ontvallen, sommige tragisch. Wees eerlijk: had ik gelijk of niet?
Het koningshuis zal positief en negatief in het nieuws zijn: dat klopte als een bus! Er zou een groot staatsman overlijden, Max van der Stoel, Havél.
De wereldeconomie blijft instabiel: helaas helemaal waar!
China en India nemen in economische betekenis toe: kon ik meer gelijk krijgen?
De Eurocrisis wordt dit jaar nog niet opgelost: nou ja, wat een inzicht! De regering krijg moeilijkheden: wie anders dan ik, had dat kunnen voorspellen?

Effecten van de bezuinigingen worden dit jaar voelbaar en slechts gedeeltelijk teruggedraaid: wat een brede visie! Vooral wanneer we bedenken dat ik vervolgde met de voorspelling dat we opnieuw worden getroffen door aanslagen, natuur- en vliegtuigrampen. Wat een vooruitziende blik!

Met als altijd gelijkhebbende groet

B.Logger.

No comments: