Tuesday, December 27, 2011

Voorspelling 2012

Mijn indrukwekkende voorspellende gaven (zie terugblik 2011) zijn aanleiding opnieuw een gooi naar uw toekomst te doen. U verwachtte dit reeds en uiteraard wist ik dat allang ... het leven is best saai voor een clairvoyant.

2012 wordt een pittig jaartje (daar hoort u vast van op): economisch duiken we de recessie in, de Europese unie maar ook andere delen van de wereld krijgen het moeilijk. Landen als China, India en Braziliƫ nemen toe in economisch belang.

De werkloosheid loopt op en een extra bezuinigingsronde verhit de nationale politieke gemoederen. Mijn voorspellende gaven groeien nog altijd: het zal u opvallen dat regeringspartijen de extra bezuinigingsronde hoewel kritisch, toch gaan steunen. Dat de gedoogpartner aanvankelijk overdwars gaat liggen en de oppositie de bezuinigingen een volstrekt heilloze weg vindt. Het is de vraag of het kabinet dit jaar overleeft.

Ook dit jaar zal er een groot staatsman overlijden. Het koningshuis zal zowel positief als negatief in het nieuws zijn, er komt een belangrijke mededeling.

De problemen in het midden oosten zullen helaas ook dit jaar niet opgelost worden. Er staan daar nog wel belangrijke ontwikkelingen op stapel. In 2012 overlijden enkele grote artiesten en ook andere beroemdheden. Sommige tragisch, anderen gewoon in bed. Helaas zullen enige natuurrampen en ongelukken de wereld schokken. 2012 is ook het jaar van enkele nieuwe hypes, waarvan sommige blijvertjes zijn, de meeste waaien gewoon weer over. Er zal ook sprake zijn van het vergaan van de wereld, bij gebrek aan belangstelling zal dit mega evenement afgelast worden …

Wanneer ik het er opnieuw goed van afbreng (met mijn vooruitziende blik weet ik dat zeker) voorspel ik u dat ik eind 2012 nog een stap verder ga ... een persoonlijke horoscoop voor iedereen: 'lieve lieve boogschutter, voor het komende jaar niets dan goeds, behalve ....'

Prettige jaarwisseling toegewenst. Met verveeld groetje ...

No comments: