Wednesday, May 23, 2012

Jurrasic Park...

Tyler Gold slaagde er onlangs in zijn naam officieel te laten veranderen in Tyrannosaurus Rex. Deze jonge zakenman (22) meent voordeel te hebben bij deze 'coole' naam.

Een kleine zoektocht op internet leerde mij al snel dat dit vaker voorkomt in de Verenigde Staten waarbij men zijn eigen beroep in de naam bouwt, bijvoorbeeld 'kabellegger'.

Een mooie variant lijkt mij een bedrijfsnaam in je naam te voegen waarvoor je uiteraard tegen betaling voortaan reclame maakt: HEMA of V&D, of het grotere spul zoals Unilever, Shell Proctor & Gamble.

Ben overigens wel benieuwd in welke branche T werkt. Voor een vleesverwerkend bedrijf vind ik het een aardige naam, voor een vegetarisch restaurant daarentegen... Brontosaurus lijkt mij dan een betere benaming (die at alleen groenvoer) Voor een hedge fonds wat agressieve overnames doet is T-Rex wel weer geschikt. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Diplodocus. Zowel dier als naam maken een sympathieke, zelf wat lobbesachtige indruk.



B.logger

4 comments:

Anonymous said...

Currently it looks like BlogEngine is the top blogging
platform available right now. (from what I've read) Is that what you're using on your blog?
Feel free to visit my site ; genius nicer dicer

Anonymous said...

Currently it looks like BlogEngine is the top blogging platform available right now.
(from what I've read) Is that what you're using on your
blog?
My site: genius nicer dicer

Anonymous said...

This post is actually a fastidious one it helps new net people, who are wishing for
blogging.
Feel free to surf my website :: buy real youtube views legit

Anonymous said...

Fantastic beat ! I would like to apprentice while you amend your website,
how can i subscribe for a blog site? The account helped me a acceptable deal.
I had been a little bit acquainted of this your broadcast provided bright clear idea
Feel free to visit my homepage ... judi bola indonesia